You found me.

har inte skrivit något den här veckan, men i måndags fyllde Lolla 18 år GRATTTTTTIS, på fredag kör vi!:D<3 skolan har varit förjävlig, vi ska skriva 3 uppstaster och ha 3 prov och typ 2 inlämningar innan provet, döda mig ja tack! uuuusch jag orkar inte men det är vell bara att bita ihop..


Grattis pusssssss, 18 år gumman!<3

idag stannade jag hemma från skolan kände mig inte alls bra imorse, allt med skolan o en inte så rolig grej som hände igår gör att jag blir så sjukt stressad så jag behövde verkligen en dag till att bara vara, men jag har faktiskt varit riktigt duktig idag, skrivit en HEL uppsats typ, städat massa och dammsugit, tagit tvätten gått ut med soppor och snart ska jag laga mat, sen ska jag ut och övningsköra, så jag har inte bara legat och degat hela dagen, utan gjort något utav den. och idag va det precis 1 månad sen jag fyllde, herregud va tiden går fort det är helt sjukt, snart är det sommar och det tackar vi för, jag kommer vara utomlands 5 veckor, allstå halva lovet, så jävla skönt ska det bli att få komma bort en tag.. först 3 veckor till italien med familjen, sen 2 veckor till Sunny Beach med mina brudar, kan det bli bättre?? nee jag tror inte det :D men nu är jag jätte hungrig har inte ätit något idag inte ens frukost, så det kurrar som fan så jag ska ner och lga mat nu, pusshejjs /M


ge mig helg nu tack!

Kommentarer
Postat av: Lolla

tack honey <3

2009-03-11 @ 16:13:24
Postat av: sofia

jag lever typ bara för helgerna nu förtiden hhaha

2009-03-11 @ 18:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0