Doctor Snuggles.

nu har jag precis ätit mat, mums det va gott och behövdes hade bara ätit en macka till frukost idag..va ute och körde förut, i hovsta sen så körde jag till och från coop också, det går faktiskt riktigt bra nu, and i like it!:D sen satt jag här och ska precis hoppa in i duschen för min älskling kommer snart hit oså blir jag sådär grymt sugen på att se Doctor Snuggles, jag älskade verkligen det när jag var liten, åååh undra om man kan köpa den filmen någon stans..det går inte att ladda ner jag har redan kollat:( haha jag måste verkligen få tag i det, saknar min doctor snuggles och hans äventyr..låten som fastnar på hjärnan också..haha nee nu ska jag leta efter det!! Pusshejjs /M


i miss him..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0