LOLLIEBOLLIE.

louisefis blev inte glad att hon inte hade nämts i något av mina 2 nya inlägg så jaa, här får hon ett inlägg som bara är till henne! hm, men nu blev det konstig början så vet inte vad jag ska komma på att skrvia.. eller joo, louise är världens gooaste brud,vi har alltid jätte kul tillsammas, vi har kommit på att dubbeldejter inte funkar för oss två för det är alltid någon av oss som det blir katastrof för haha, louise håller oftats på med en speciell sak när jag ringer till henne men det ska jag inte nämna här för hon skäms lite över det medans jag tycker dte är skita kul, hur man nu kan roa sig på det sättet?! hah! hon har sovit hemma hos mig huuur många gånger som helst, men aldrig jag hos henne, varför vet jag inte.. hon sover också alltid innerst och brukar ligga och klia mig på ryggen så där skönt som bara hon kan.. nästan alltid när vi kollar på film så brukar vi massera varandra och byts jämt av efter typ 10 minuter haha.. jag är fortfarande skyldig louise en pizza sen valborg, men å andra sidan så är hon skyldig mig en Baggi sallad sen då vi träffades när jag hade kommit hem från italien;) i våras/försommras så brukade louise jämt sova hos mig efter krogen och på morgonen när vi vaknade satt vi oss jämt och sola och jag lärede mig att rulla upp shortsen som handbolls tjejer gör, haha och jag gjorde min goda hallon smothie:D jaa det finns mycket mer att säga men det har jag verkligen inte tid med nu! men hon är en av mina bästa vänner och jag älskar henne!<3


Kommentarer
Postat av: lolla

nu blev jag glad :D du är en av mina bästa vänner också och jag älskar dig med :D lite extra för att du också gillar thomas di leva hahahah

2009-11-23 @ 22:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0