Plopp.

haha eftersom jag har lovat så blev det visst ett till;) höh! Och freddiefis jag kan inte länka dig för jag vet inte hur man göra(a) hehe inte så lätt ju! aja denna dag har vell varit helt okej, va seg som tusan imorse så hade lite svårt att komma upp men det gick till slut, åkte till skolan och vad märker man då?! jo att dom har tagit bort mitt skåp under dom 4 veckorna jag har varit borta..KUL! går till monica och frågar vart alla mina saker som va i skåpet är men hon har inte en aning, säger att vi ska prata med vaktmästaren.. men dom va inte där, men sen hittar iallafall jag mathilda och sandra våra skåp i elevhallen mitt i skolan, och alla grejer va kvar så det är ju bra!, sen fick vi skriva upp oss på någon lista och imorn ska vi få nya.. jag tycker inte dte är bra, visst dom är nya men skiiiiiiit små ju, jackan kommer ju inte ens få plats..kul när vi har idrott...-.- sen hade vi bara lektion i typ en halvtimma vilket gjorde dagen ganska ovärd. men vi åkte upp på stan och åt på Baggi gott ju! sen åkte jag hem till min älskling.. han ville kolla på south park..suck.. så det fick han göra på 2 avsnitt men sen fick han inte göra det mer haha!:D nu ikväll har jag vart med terran, vi åt massa tjockis saker och kolla på systrar i jeans, den är ju bara sååå bra hihi:D men u har hon gått hem och jag sitter här och kollar på paradise hotel och väntar på att freddy ska ringa!! men nu orkar jag inte mer, ha en bra kväll! Pusshejjs /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0