Riskakor.

uppdaterinmgen har inte varit bra idag,men det här är första gången idag som jag sitter vid en dator så det är inte så konstigt ju!!:P jaha dagen i skolan va vell inte så jätte givande hade först PA möte sen hade vi TEMA lektion där vi bara kollade på en fillm och där va den dagen slut.. men jag hade såå sjukt ont i huvet så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen fick sjukanmäla mig till körlektionen..inte så jätte kul ju:(

så direkt efter skolan åkte jag hem till freddy och va där en stund, så mysigt att vara med honom nu när han har vart borta..det är det ju alltid men lite extra nu:P haha han försökte lära mig att spela wow nördarnas nördspel och det va  vell inte så jätte kul och jag fattade typ inte ett skit haha! sen skulle han på träning så jag gick bara över till mig och har kollat på tv sen dess, först biggets loser, sen faddergalan och nu paradise hotel!:) jaa det va typ min dag, såg nu också att jag hade fått mail av jonny på tryckeriet och mina och mathilda almenackor är klaaaaara wiiie, så nu blir det att sälja sånna:D nee nu ska jag nog hoppa in i duschen och hoppas på att älsklingen ringer mig, ska gå över dit och sova:) Pusshejjs /M



Älskar dig Freddy Westergren!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0