Nej.

nee, jag vet inte varför men idag var det bara inte kul att titta på fotboll!:s vet inte varför jag brukar alltid tycka det är kul men inte idag... har för övrigt inte en bra dag alls, eller den va bra till att börja med men har blivit lite sämre nu på kvällen. men skitsamma jag ska inte tänka mer på det nu.

studenten närmar sig med stormsteg och jag känner faktiskt att jag är redo, verkligen! kläderna för dagen är nästan klart bara ett linne till kvällen som jag har kvar.. allt med flak champangefrulle och förfet osånt är typ klart vilket känns huuuuuuuuuuuuuuuuuur bra som helst:D det ända jag måste fixa är studentkort men jag vet inte vart.. hm! det känns så sjukt att jag ska ta studenten bara, tyckte det var nyss som jag började typ 7an och hela gymnasiet har bara flygit förbi, det har vart den bästa tiden i mitt liv utan tvekan!! visst, det har varit tider då allt var bajs och man mådde inte alls bra, men dom tillfällena går inte att jämföra med hur mycket bra stunder jag har haft.. jag har träffat de bästa vännerna som finns på denna jord och som jag aldrig kommer släppa och det är jag sjukt glad över!:D<3 nej oj nu blev det lite känslomässigt och tråkigt för dom som läser så nu ska jag sluta med det. men ville bara skriva lite till för jag har verkligen inget att göra hehe;) sleep tight Pusshejjs /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0