Förkyld.

hello, kom precis hem från freddy, hihi så skönt att sova han själv började jobba klockan 7 så han gick upp jätte tidigt och det går inte att förklara hur mycket jag älskar att rulla över på hans sida av sängen när han går upp, det är ju så himla varmt och gosigt där;) nu ska jag snart kolla på fotboll med mamma haha, att hon kollar på fotboll är helt otroligt, hon hatar det;) men det är ju danmark-holland och det får man ju inte missa...eller?? nee men jag tror att det blir en riktigt rolig match. egentligen skulle jag också ha match idag, men fyfan va jag är förkyld, freddy har smittat mig och nu mår jag inte bra alls, känns som min hals håller på att brännas bort och ramla av..så ont har jag faktiskt:( nee nu börjar förspelet till matchen.. Pusshejjs /M


aj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0