Fotboll.

hemma från marieberg,gick sjukt bra att köra faktiskt körde om och allt hehe tror knappt att det syndes att jag va övningskörare, bortsett från skylten då haha;) jag köpte inget men mamma hittade en fin tröja:) sen åt vi mat det va mysigt att bara vara iväg med henne..nyss fik jag reda på att det tydligen var grillning i stadsparken med betvetarna, det hade jag inte en aning om innan lite tråkigt eftersom jag inte har fixat något och sen har jag lovat att kolla på freddys match som jag snart ska gå iväg på..:S aja det kommer väl fler gånger hoppas jag:D sen vill jag bara säga att ipoden är nog en av världens bästa uppfinningar, älskar den verkligen, min förra blev ju snodd men nu har jag fått en ny av min syster m m m säger jag bara;) nee nu måste jag byta om och sen ska jag gå iväg ner mot a-planen :)Pusshejjs /M


i love it<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0