Happy.

jaa jag vet att jag inte har skrivit på länge men jag har faktiskt haft annatför mig, tex börjat att jobba;) men skitsamma orkar inte sitta och berätta allt jag har gjort bara EN sak...joo jag har köpt en HUND, jaa en riktig hund och den är MIN, jag kan inte fattta det själv ens.. helt sjukt!! jag var där igår med mamma och pappa, jag skulle välja en liten kille som skulle bli min och det gjorde jag också..visst alla var huuuuur söta som helst men en av dom var lite mer speciell än dom andra, så fort jag satte mig på golvet kom han fram till mig och slickade på min hand och började gosa, då kände jag dirket att denns kille är MIN, och så blev det..jag kan typ inte vara gladare än vad jag är nu!! jag ska hämta honom när jag kommer hem ifrån turkiet åååh vad jag längtar vill ha honom nu, mwn jag ska snart åka och hälsa på igen hihi;) ni ska få se llitw bilder på  mitt hjärta.. Pusshejjs /M









är han inte världens sötaste, jag smälter så fort jag ser honom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0