Jaha.

jaa nu har hela dagen gått, det gick skit bra att jobba visst det var ett kort pass menn tiden bara flög förbi.. sen hämtade mamma mig och vi hjälpte dom med det sista sen bar vi ner deras packning i bilen, åkte och köpte mat osen hem där pappade väntade och åt tillsammans.. dom åker nu om bara typ en timma och lämnar mig själv i 3 veckor lite eensamt men som tur är har jag ju freddy och hans familj jag kan gå till:) känn konstigt jag har varit i italien i 10 år i rad men ska inte det nu, det är ju liksom en del av mig att åka dit..men men jag får väl trösta mig med turkiet i år, vilket kommer bli världens bästa eftersom det är med min älskling:) sen känns det konstigt att fira midsommar i sverige också det har jag ju inte gjort på 11 år, vet inte riktigt längre hur man gör haha men det ska nog gå bra, fan va kul vi ska ha:D:D nee nu ska jag umgås det sista med min familj innan de beger sig mot sydligare breddgrader heheh;) Sovgott. Pusshejjs /M


jag vill också!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0