Kallestropp.

hello, skrev inget igår vet faktskt inte varför men orkade antagligen inte hehe;) maten i torsdags va hur god som helst, vi åt på sjökrogen ute i katrinelund, och hur fint va det inte där...typ obeskrivligt:o igår häde det inte så mycket hemma och degade hela dagen sen hade vi grillfest med området där vi bor va gott och trevligt, sen gick jag hem och sov med freddy:)

idag har det inte hänt så mycket..freddy är iväg och spelar tävling..hoppas att han inte blåser bort för det är sjukt hur myket det blåser, skulle kanske och kolla men får se hur det blir med det:) ida och johannes kommer hit snart också vi skulle äta och så med dom tror jag sen kanske lolla kommer också hihi det blir mys för henne har jag inte träffat sen studenten:o sen kan jag inte heller sluta tänka på min hund, det är helt sjukt drömde till och med om den inatt och att jag döpte den till lucas, vi hade ju bestämmt simba..aja får se hur det blir hahah;) Pusshejjs /M

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men Lucas är ju mitt o Filips bäbisnamn?! :O ;D;D;D

2010-06-15 @ 19:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0