Morgon.

godmorgon igen, nu har jag vaknat...eller vaknade förut vid typ 9 någonting för då skulle min älskling iväg och göra något hehe;) vi vann matchen igår med 7-2 mot rynninge föööör skönt, men jaqg skadade mig som vanligt i både foten och knät så nu ser det ut som att jag har skitit på mig när jag går inte så kul kanske hmm... men jag har lovat sofia berghäll att inte säga hur de var jag skadade mig haha.. det var förresten skit kull att träffa henne också för det har jag inte gjort på ett år för hon har varit aupair i USA:) vi pratade lite och kom fram till att hon hade köpt sin hund på samma kennel som jag ska köpa min så hon ska följa med mig dit om 3 vekor hihi för hon vill kolla på en till:) nee nu känner jag att jag är sjukt hungrig så jag ska ner och äta något, Pusshejjs /M



jag och älskling på balen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0