morgon.

godmorgon, eller ja klockan är ju halv 1 men för mig känns det faktiskt som om det vore tidig morgon.. hm känns konstigt att man inte gick upp till skolan idag, det har man ju gjort i typ 13 år men nu är det slut med det verkligheten börjar istället haha;) ska snart åka upp på stan och ha körlektion så jag ka ta det där jävla körkortet någon gång... sen är det bara att åka hem och sedan spela match, usch jag som inte har tränat på jag vet inte hurlänge men det går nog bra hoppas jag hehe;) sen ligger jag och väntar på svar från kenneln, kanske blir att vi får hunden i typ oktober nu istället, hoppashoppashoppas, måste försöka hitta en lägenhet så vi kan flytta också haha nu blev det mycket som jag måste göra men det är så det är:D nu ska jag borsta gaddarna om jag tar mig upp ur sängen;) Pusshejjs /M


tröööööööööööööött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0