Mysigt.

tjohej, jag har haft världens mysigaste dag i stockholm med Sandra;) vi tog studentkort hihi skit kul man kände sig lite som en model men fyfan va svårt det måste vara, hur kan man veta hur man ska stå egentligen jag fattar verkligen inte det:o men det va riktigt kul sen så strosade vi bara runt lite på stan åt mat och träffade min syster ida som har utbildning i stockholm denna vecka så det var också trevligt:D nu när jag har kommit hem har jag beställt tackkort till alla goa personer som uppvaktade mig på studenten så dom kommer om typ en vecka hoppas verkligen att dom blir bra.. sen så väntar jag på att freddy ska komma han gör nog det snart hoppas jag:) aja nu dör snart batteriet på min dator:P Pusshejjs /M


ett av korten som jag köpte:)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Så vacker gumman <3

2010-06-09 @ 22:08:14
URL: http://sofialovisa.devote.se
Postat av: sandra

ja har ocskå beställt tackkort! skit mmys var de :D

2010-06-11 @ 08:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0