Sämst.

föst vill jag bara säga, fyfan va jävla prutt dåligt det gick igår på körlektionen, hur kan man ens köra så dåligt??? nee fyfan va arg jag va, snacka om att kasta 700 rätt ner i toan!! sen så mådde jag sämst också med förkylningen så jag borde nog ha sjukanmält mig...på kvällen träffade jag freddy så det vatur det annars vet jag inte vad jag hade gjort med mig själv... vaknade upp idagoch mådde ÄNNU sämre än igår, jag hatar verkligen att vara förkyld, men några tabletter och nässpray senare så mår jag helt okej faktiskt:) Ida kommer snart och vi ska sola det är ju toppen väder ute;) sen senare ska jag träffa my, herregud va längesen det var nu så det ska bli hur trevligt som helst, vi ska kolla på killarnas match, dom spelar mot lillån så det kommer bli spännande och kul hihi:) nee nu måste jag nog äta frukost och sen förbereda solstolen för here i cooooooooooome! Pusshejjs /M



har inte lagt in några bilder så det får bli en från stuuuuuudenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0