Satio.

jag kom på nu för en stund sen att fyfan vad jag älskar mig mobil den är fan den bästa o hela världen enligt mig och dom jag har testat haha;) nee den är min älskling nummer 2 som det nu känns som att jag aldrig kommer släppa, men man vet ju hur det blir med den saken..fast gud va den är bra:) haha idag har jag inte gjort mycket, spelat mahjong på datorn hela dagen haha det är så kul och jag blir helt beroende, om jag inte klarar det måste jag göra om det hur många gånger som helst:) nee nu kommer snart familjen nilsson hem till oss vi ska firamin och johannas student och grilla och så, ska bli riktigt trevligt har inte träffat dom på hur länge som helst:) Pusshejjs /M



jag och min älskling sony ericsson SATIO, köp den om du inte vet vilken mobil du ska ha:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0