Stan.

ja det blev inte mycket att sola för mig idag, låg ute i kanske en halvtimma sen ringde ida som också är jätte förkyld och sa att man kan få lunginflamation om man solar när man är sjuk...hmm vet inte riktigt vad jag tror om den saken men så fick det bli iallafall, så jag hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning sen kom hon och hämtade mig och vi åkte till stan, det var trevligt.. under tiden jag gjorde mig i ordning ringde min älskade stina, blir så glad varje gång jag här hennes röst och nu var det skit längesen vi träffades. jag saknar dig bästa vän..men vi bestämde att jag kanske ska med henne ida och malin ut på en uteservering ikväll, skulle vara skit trevligt, men jag ska kolla på freddys match klockan 7 så får se hur det blir med den saken:D nu är jag på riktigt bra humör känner mig typ flummig haha inte vet jag varför.. men men nu ska jag gå över till min älskade pojkvän ett litet tag! Pusshejjs /M


Kommentarer
Postat av: Stina

Min underbara <3

2010-06-22 @ 23:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0