Usch.

jaa usch jag hatar verkligen att plugga, det har jag alltid gjort och nu när jag väl är klar med skolan borde jag ju få slippa men nej , jag måste plugga på teorin till körkortet och det suger, vissa frågor är ju helt cepe ååh vad arg jag blir, men nu ska jag fan klara det här. ska snart iväg på körklektion, men höll på av avboka den imorse..jag mådde så jävla dåligt och det gör jag fortfarande men jag behöver verkligen den där lektionen om jag ska klara uppkörningen så det är bara att knapra lite alvedon och ta sig i kragen och åka iväg..

måste bara säga att igår kollade jag och freddy på två filmer haha den ena typ katastrof, instängd 2 haha den är ju så töntig och overklig och slutar helt mongo, fast det gör ju alla skräckisar haha:P men sen fick jag bestämma film och då såg vi prisessan och grodan, hihi den var ju hur gullig som helst, jag älskar verkligen disney filmer som är tecknade..synd att dom bara gör data animerade nu för tiden dom tecknade är mycket bättre:D nee nu ska jag stoppa något i magen och sedan åka iväg...Pusshejjs /M


Kommentarer
Postat av: lolla

tur att freddy låter dig se prinsessan och grodan ;) haha

2010-06-15 @ 15:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0