Back on Track.

yes så är det, för nu har jag fått min skärm tillbaka eller jaa det är inte samma men en annan så nu kan jag sitta vid datorn igen hihi:D jaa vad har ä'nt då jo massa saker, grillfest hos sandras bror, carros avskedsfest, stinas 20 års fest och lite sånt, jag och freddy har även börjat titta på lägenhet så om någon har en tvåa dom vill bli av med säg till för vi är verkligen intresserade:) jag har också pratat med en kennel som ligger i fellingsbro, så en hund ska jag också köpa mig den kommer i typ januari och jag längtar så sjukt mycket kan jag säga..vill verkligen ha den nu..

idag så va de inte mycket till skola jag vi åkte dit fick reda på att lektionen var inställt så då åkte vi upp på stan och åt glass sen hem och bara degat vid soffan även mailat massa fastigheter om lägenhet hoppas på svar:D men nu har jag jätte ont i huvudet kan bero på att jag inte har ätit någon mat idag..:S så det ska jag göra nu;) Pusshejjs /M

I januari är du min och freddys!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0