New phone.

hello, haft en ganska bra dag idag faktiskt, började skolan halv ett, hade bara profil lektionen och jag och mathilda jobbar ju om Titanic och vi blev typ klara med vårat powerpoint så det var bra , har typ inget mer att göra på det arbetet vilket känns stört skönt eftersom det var det allra sista någonsin hihi:D efter det åkte vi upp på stan och vad där ett tag, sen åkte jag hem tillsammans med freddy fast han skulle iväg och träna:s så nu har jag vart ute och gått med mamma men jag har också gjort något annat... jag har köpt en ny telefonis, WIIIIIIIE, det blev en sony ericsson SATIO, den kommer hem till mig på fredag och ska då bli min bästa vän som jag aldrig tänker släppa..nästan iaf;) var bara tvungen att säga det hihi:D nu ska jag hoppa in i duschen och sedan vänta på att min kära pojkvän ska sluta spela dator..suck! Pusshejjs /M

min nya älskling!<3


Kommentarer
Postat av: sofia

Cooool

2010-05-04 @ 20:59:23
URL: http://sofialovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0