Snart.

hejhopp kalle stropp;) idag väcktes jag och freddy av att hans mamma ringde och berättade att en kille hade druknat i kalket inatt, så himla hemskt usch man blev tagen av det faktiskt eftersom det ligger så nära och att man har varit där så många gånger.. sen kunde inte jag somna om men freddy var skit trött, så jag bestämde mig för att vara lite gullig mot min älskade och gjorde frukost på sängen som jag faktiskt tror att han uppskattade hihi:) sen åkte vi samma buss till skolan.

i skolan hade jag och mathilda redovisning i profilen om titanic, det gick jätte bra tyckte jag och min allra sista redovisning är nu klaaaar, hihi! känns också konstigt att det var det sista arbete jag gjorde med mathilda..hur många arbeten har inte vi gjort tillsammans egentligen?? många,sen så kanske mathilda ska flytta med sin pojkvän till nässjö i höst det tycker jag är lite ledsamt eftersom hon är min bästa vän men vi kommer klara det som vi gör med allt annat:) men nu ska jag iväg och kolla på freddys fotbollsmatch, see you! Pusshejjs /M

kommer sakna dig, kommer sakna oss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0