Valborg.

igår så va det ju valborg, och det skulle ju firas!! haha! jag började dan med att säga hejdå till min älskling sen pkte jag och jobbade från 07.45-11.45 as skönt pass ju, men jag tog varorna så det var lite tugnt faktiskt.. efter det gick jag till sofia och robin en sväng och sen mötte jag upp mathilda och vi gick och solade, måste ju få lite färg  nu till studenten:D sen åkte vi och handlade mat inför kvällen och börjde göra oss iordning..

kvällen var jätte mysig vi grillade och åt, satt och drack och chillade typ bara, blev lite crazy där ett tag med dans och så men jag hade jätte kul, man behöver inte alltid vara på värsta brak festen för att ha kul!:D nee men tack alla för att ni g av mig en rolig kväll det behövde jag verkligen!! men jag saknade ju min älsklings freddy:(<3 Pusshejjs /M

lite bilder ska ni få se också:






Kommentarer
Postat av: Sofia

hihi fina bilder de måste du skicka sen! :)

2010-05-02 @ 18:23:38
URL: http://sofialovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0