väntar.

ja, jag får inte tag i freddy.. han är kvar på golfbanan och där har han vart sjukt länge nu ju, vi som skulle titta på film ju! men men jag får hoppas att han kommer snart annars kanske det kommer en liten tår hehe ;)

nee men jag längtar så sjukt mycket till augusti nu, jag och freddy ska till turkiet den 23!:D skit fint hotell, blue star culb dem heter det och ligger 1,2 mil ifrån alanya så det är nog ett ganska skönt och lugnt område som passar oss jätte bra:) fick reda på igår att vi kommer vara där 6 dar samtidit som linn och alex skit kul ju :D nee nu vill jag verkligen dit och jag vill verkligen att freddy ska komma hem ju.. Pusshejjs /M



poolområdet  vid hotellet, wiiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0