KLAAAAR.

ja nu är jag klar med hemtentan och kan säga att det känns helt underbart, om den blev bra återstår att se men det känn bra iallafall och det är nog det viktigaste. nu behöver jag inte tänka något på den under helgen och det var precis så jag vill ha det hihi.

idag hade jag och Saskia shoppingdag i Karlstad centrum,  det va roligt men inte lika roligt för min plånbok som typ börjar eka.. 3 linnen och en typ bh och en kofta blev det, inte illa!! sen va jag och skrev kontrakt för MIN lägenhet också, äntligen slipper jag oroa mig för det så nu är det många stenar som lyftes bort från mina axlar och det var skööönt! den 1a mars blir det inflytt iallfall, nee nu ska jag äta kvällsmat för min mage skriiiker efter mat. imorn bär det av mot Örebro igen, efterlängtat!! Pusshejjs /M


hehe pepsin räddade min dag!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0