trött.

jag är så sjukt trött, tror inte att min hjärna är van att vara i skolan kan jag ju säga, är helt slut! nu har vi kommit igång med grupparbetet iallafall och det går jätte bra, jag hamnade verkligen i en bra grupp så det känns skönt. vad ska jag mer säga jag letar lägenhet för fullt, och jag har fått en i Kronoparken och det är skit bra för då bor jag i princip på uni men grejen är att jag kommer inte kunna se den och då måste jag skriva kontrakt utan att ens ha sett hur den ser ut, hm..mycket att tänka på. nu ser jag framemot helgen och idas lilla (eller ja stora) party, vill bara att den här veckan ska gå fort så jag kommer hem igen:) pusshejjs /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0