Helgens slut.

Jaha, då va denna jobbhelg över..bara att ladda om till nästa jobbvecka som börjar imorn puuh..men jag kommer bli rik nästa månad hihi!! har verkligen varit så himla trött senaste veckan, men bara på dagarna osen så sjukt pigg på kvällarna, förstår inte sover som vanligt men det är som om jag skulle ha vänt på dygnet,,,.jobbigt är det iallafall! Imorgon börjar jag träningen på riktigt, invägning och hårdkörning är det som gäller nu och jag är så sjukt taggad, ska bli så jävla roligt att ha ett mål att sträva efter, jag tror varje människa behöver det faktiskt..annars bblir det lätt att man barqa struntar i allt, så har det varit för mig iallafall! Ne nu ska jag och mitt hjärta spela lite kort och försöka bli trötta, för klockan står på 05.30 tills imorn så jag behöver sova snart! Pusshejjs /M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0