min tååå.

igår opererade jag min stackars tå som jag har haft problem med sen i sommras, nästan hela nageln tog dom bort...inte så skönt men hoppas att det kommer bli bra nu! jag är så sjukt motiverad nu så det är galet, har nog aldrig förut längtat och sett fram emot att träna som jag gör nu, underbar känsla! får se om jag får på träningsdojjorna imorn eller om det bara blir styrketräning..det som också är så himla kul är att jag precis har fått en jätte taggad sambo, att vi kan göra det här tillsammas känns så himla mycket lättare än att göra det helt själv! jag vet att allt slit kommer vara värt det, men det känns riktigt tufft nu, men det är bara att fortsätta.. nu ska jag köra lite styrka så jag somnar gott inatt!:) Pusshejjs /M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0