nytt år, nya möjligheter.

ja och här är vi igen, nytt år och nya möjligheter och förmodligen en jävla massa nyårslöften som inte kommer hållas..därför har ag inte nyårslöfte men jag har bestämt mig för en sak.. nu ska jag må bra och jag ska ta hand om mig själv, vilket jag inte har gjort de typ närmsta 2 åren...  jag tänker skriva nu bara för att motivera mig själv för just nu behöver jag all motivation jag kan få. jag förstår inte varför jag lät det gå såhär långt, jag har alltid haft bra självförtroeende och alltid set mig själv i spegeln och faktiskt varit nöjd...det har jag inte varit på ett tag, och det är bara mitt egna fel nu jävlar säger jag bara är jag så jävla taggad på att hitta tillbaka till mig själv, för det ska jag bara göra!! Har börjat denna dag med att jag har gått med i viktkoll.se och jag har gått en pw på en timma och styrketränat i 30 minuter...man måste börja någonstans..och nu har jag börjat och jag tänker inte sluta förns jag är klar!!! Pusshejjs /M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0